|
www.tiruam1.fora.pl TiRoWcY cZ II
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kana
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraina Podziemnych Pomarańczy
|
Wysłany: (Sob 16:07, 14 Sty 2012) Temat postu: informacje |
|
|
Wklejam informację, które dostałam:
1. Organizatorem uroczystości absolutoryjnych jest Fundacja „Universiatis Posnaniensis”. Wszystko odbywa się oczywiście w ścisłym porozumieniu z Rektorami i Dziekanami.
2. Podajemy stronę [link widoczny dla zalogowanych] jako źródło wszelkich informacji.
3. Absolutorium jest uroczystością symboliczną i nie oznacza jednoczesnego uzyskania tytułu magistra, jednakże w chwili jego odbierania należy być w większości rozliczonym z ostatnim rokiem studiów. Przeważnie lista osób zgłaszających się jest weryfikowana przez Dziekana, więc nie polecamy zgłaszania się osób z np: 4 roku.
4. Jedyny obowiązkowy koszt wzięcia udziału w uroczystości wynosi 60 złotych. Składa się na nią: druk zaproszeń i karty absolutoryjnej, kwiaty dla absolwentów i stołu prezydialnego, występ chóru, obsługa auli (ochrona, sprzątanie, szatnia), dekoracja Sali i balkonu, koszty obsługi biura absolutoryjnego, fotorelacja z uroczystości na płycie, płyta z zapisem jakości HD całej uroczystości oraz roczny wynajem serwera, na którym zostanie umieszczona fotorelacja oraz film.. Opcjonalnie (choć stało się to tradycją) każdy student może zakupić biret w kolorze swojego wydziału. Cena biretu z frędzlem to 30 złotych (uwaga! Birety posiadają rozmiary, które będą podane na stronie).
5. Zaproszenia dla absolwentów. Dokładna liczba zostanie podana starostom na dyżurze podczas odbioru zaproszeń, ale najczęściej waha się ona między 2 a 4 gośćmi na jednego absolwenta Wyznaczonej liczby nie można przekroczyć, ze względu na przepisy BHP i wygląd całej uroczystości. Ekipa dziekańska, która siedzi na scenie za stołem prezydialnym, kierownicy instytutów, katedr, zakładów, wykładowcy, promotorów muszą dostać zaproszenie od studentów (specjalna pula jest również u nas do odebrania). Prosimy ich o zapraszanie ww. osób, gdyż w poprzednich latach zdarzały się nieporozumienia z tego tytułu.
6. Wykładowcy będą zapraszani imiennie również przez organizatorów. Zaproszenia te będą różniły się od zaproszeń dla rodziny i bliskich osób.
7. Przebieg uroczystości:
otwarcie uroczystości; przemówienie Rektora; przemówienie Dziekana; przemówienie Absolwenta; przemówienie młodszego rocznika; wręczenie kwiatów dla stołu prezydialnego oraz wykładowców (tylko niektóre wydziały); rozdanie nagród dla osób nagrodzonych; występ chóru; nadanie absolutorium przez Dziekana; zamknięcie uroczystości przez Rektora; Gaudeamus; zdjęcia absolwentów z Gronem Rektorsko-Dziekańskim
8. Każda grupa jest zobowiązana do wzięcia udziału w próbie absolutoryjnej. Próba absolutoryjna odbędzie dla WNGiG na wydziale, ok. 2 tygodnie przed uroczystością. Data i godzina próby pojawi się w zakładce PRÓBY.
9. Zapisy będą odbywać się przez rejestrację internetową. Starosta musi zgłosić całą grupę. Rejestracja rusz od 18 stycznia. Terminem ostatecznym jest 17 lutego 2012.
10. W przypadku rezygnacji z udziału w absolutorium prosimy o zapoznanie się z regulaminem rezygnacji, znajdującym się w zakładce do pobrania.
11. Tablo - jest to pamiątkowy album zawierający zdjęcia władz uczelni, wykładowców, a przede wszystkim kolegów i koleżanek z roku.
12. Korzyści z wykonania tabla u nas:
-najbogatsza, aktualna i profesjonalna baza zdjęć pracowników oraz władz UAM,
- profesjonalny projekt na poziomie uniwersyteckim,
- druk i wykonanie wysokiej jakości,
- nowoczesny system weryfikacji danych w tablo,
- tablo podpisane przez Dziekana wydziału i wręczane podczas uroczystości absolutoryjnej,
- posiadamy wykupione logo UAM,
- szeroka oferta wyboru tabla,
- najlepsza cena tablo na rynku.
13. Koszt tabla to 49 zł, koszt zdjęć dyplomowych 20 zł (8 sztuk).
14. Płyty z uroczystości będą do odbioru od początku lipca pon – Pt biuro PSS godz. 7.30 – 15.30.
Ostatnio zmieniony przez Kana dnia (Sob 16:10, 14 Sty 2012), w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kana
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraina Podziemnych Pomarańczy
|
Wysłany: (Sob 16:15, 14 Sty 2012) Temat postu: |
|
|
Dla Ogólnej:
Jak podano wcześniej, zapisy przyjmowane sa do 17/02/2012. Podstawą wpisania na listę jest uiszczenie odpowiedniej opłaty. Można to zrobić na następnym zjeździe podczas wykładu ze Słowikiem lu na konto:
Elżbieta Nowak
PKO BP 50 1020 5558 1111 1586 8510 0062
w tytule podając: imię i nazwisko oraz numer indeksu.
Po dokonaniu przelewu proszę i @ an adres [link widoczny dla zalogowanych] z informacją, że ktoś wpłacił, jednak dopiero jak będę miała wpłatę na koncie będę wpisywać na listę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
justysiaaa1988
Administrator
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: (Pon 20:34, 16 Sty 2012) Temat postu: |
|
|
a możesz podać jaka kwota ma zostać wpłacona bo niewiem czy wszystko jest obowiązkowe czy tylko 60zł??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kana
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraina Podziemnych Pomarańczy
|
Wysłany: (Wto 19:18, 17 Sty 2012) Temat postu: |
|
|
biret 30zł
uroczystość absolutoryjna 60zl
razem 90zł
Co jest nie jasne??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zolza87
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: (Czw 19:32, 19 Sty 2012) Temat postu: |
|
|
justysiaaa1988 napisał: | a możesz podać jaka kwota ma zostać wpłacona bo niewiem czy wszystko jest obowiązkowe czy tylko 60zł?? |
4. Jedyny obowiązkowy koszt wzięcia udziału w uroczystości wynosi 60 złotych.
Opcjonalnie (choć stało się to tradycją) każdy student może zakupić biret w kolorze swojego wydziału. Cena biretu z frędzlem to 30 złotych
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|